یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

 

چرا دارم خودکشی میکنم؟!

تو بخوای یه چیزی ام به اسم تقدیر اتفاق بیفته من گند میزنم توش :)

اصولا گند میزنم گند گند گند.

سر یه سوتی خواهرم . ب قول فاطی حالا فکر کن قسمت بوده یا هر چی :|

ولی فالو داد در صورتی که من قبلش سریع درخواست فالو رو برداشتم که نبینه اما انلاین بود :(((((

همیشه انلاینه چرااااااااااااااا؟

بعد انقدر جیغ زدم و لبامو برگردوندم و نیم ساعت با فاطی حرف زدم که این گند به بار اومد و این حرف هاااااااا.

کلی باهاش حرف زدم گفت عب نداره شاید قسمت بوده خندیدیم و گفتیم مز مز :) :(

وقتی گوشیو قطع کردم و رفتم ایسنتا دیدم دیگه درخواستش نیست :)))))

مثل من پس گرفته بود :)))

حتی نیم ساعت هم صبر نکرد و پس گرفت !

چرا دارم خودکشی میکنم ؟!

برای کسی که میره دوستای خودمو فالو میکنه بدون اینکه حتی یه بار دیده باشتشون بعد با من اینطوری :)

 

برای خودم متاسفم خدا جونم :)

تو فرصت میدی

من دست پاچلفتی میشم

میسوزونمش

اونم درکمال ریلکسی به چپشم نیست !

 

خدایا اگه میشه هوامو داشته باش

 

الان ساعت سه و نیمه

 

میرم نماز بخونم و بیام اگه نشد و مثلا اصلا انلاین نبود :|

پسش میگیرم

تا 3 و 45 :(

خدایا هرچی میخواد بشه اگه میخواد صلاحم خوب شه یا هرچی .

من ترسو براش یه ربع دیگه صبرمیکنم .

با همون امید پریشبی و با کلی ترس و خجالت :(

 

دوست دارم .

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی