یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

 

اینجا رو آبی کردم چون تورو با رنگ آبی میشناسم :) رنگ غالب پیرهنات !

 

*

 

تو لایو بچه های خوابگاه پسراکه از تو گوشی دوستم داشتم میدیدم یه لحظه رد شدی ! با یه تیشرت و شلوارک تا زیر زانو.

دور بودی روبه روی پنجره و یه سیگار دستت !

نشناختمت!

تا اینکه اون پسره صاحب لایو اسمتو و اورد و ...

آخه کی این اسم عجیب رو جز تو میتونه داشته باشه؟!

نمیدونم چی شد گفتی نگیره ازت یا چی که لایو برای دو دقیقه قطع کرد :)

خواستم بگم دیدمت با اون سیگار تو دستت !

روز به روز خدا بیش تر و بیش تر تفاوتای من و تو رو میندازه جلوم :)

میدونی؟!

حس میکنم واقعا دوسم داره

خدارو میگم.

ولی  من مثل دیوونه ها دعا میکنم تو از من خوشت بیاد :(

خوشت میاد؟! خوشت نمیاد؟!

تو به من گفتی خواهر !

تو به من گفتی خواهر و قطعا تو مرامت نیست به کسی که به چشم خواهر نگاش کردی جور دیگه ای نگاه کنی :)

نمیدونم شاید م بشه !

ولی ما هیچیمون شبیه هم نیست .

هیچی .

 

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۳)

چرا پا پیش نمیذاری و بهش نمیگی که ازش خوشت میاد؟

پاسخ:
چون خیلی فرق داریم

از زمین تا اسمون :(

بعدم فکر نمیکنم هیچوقت انقدر شجاع باشم.

ته شجاعتم اینه که هی دعا کنم از من یه جوری خوشش بیاد :)

اگه میخوای ببینی واقعا به درد هم میخورین یا نه بیشتر بهش نزدیک شو مثلا بیشتر باش برو بیرون بیشتر باش حرف بزن. نباید به چشم یه آدم دست نیافتنی ببینیش. اگه دیدی واقعا میخوایش میتونی به صورت غیر مستقیم بش بگی اگه نمیتونی مستقیم بگی.

پاسخ:
من تاحالا باهاش بیرون نرفتم :)

فکر نمیکنم هیچ وقت مستقیم بگم.

غیر مستقیم یه کارایی کردم ولی زیادی غیر مستقیم:)))

تا وقتی که برخورد های واقعی نداشتی باهاش نمیتونی بگی که واقعا دوستش داری چون شخصیتش رو نمیشناسی. تو چیزیو دوست داری که تو ذهنت از اون ساختی.

پاسخ:
میفهمم چی میگی
نه اینکه تاحالا باهاش برخوردی نداشتم اصلا من از همون برخورداش ازش  خوشم اومد.
ولی برخورد واقعی نمیدونم :( باید پیش بیاد :) تهش اینه  یه بار که بچه ها دوباره دارن میرم
بیرون باهم بدم باهاشون ک اونم هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی