یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

 

هیچی یعنی واقعا هیچی !

مثلا قدامون :)

تو بلندی و چهارشونه

ولی من قدم کوتاست :( به قول "م" که وقتی میخواست بهت معرفیم کنه و گفت قد متوسط شایدم با ارفاق بشه گفت قد متوسط.

سیگار تو دستت کلی تفاوته :)

روابطتت با ادما کلی تفاوته ! کلی درده :)

هرچند من از همین خونگرمیت خوشم اومد.

از همین بامرامیت.

از همین رفیق بازی های تا ته خطت.

بهت گفتم ؟!

نه نگفتم.

وقتی اون شب گفتی این 6 تا همونایین که پایتن تا ته خط چقدر ذوق کردم که منم جزو همون شیش تام.

:)

خیلی خیلی خیلی خیلی ذوق کردم ولی تو قطعا نفهمیدی.

داشتم از تفاوتامون میگفتم.

ببین خاطره های فوق العاده محدودم با تو چه طوری حواسم رو پرت میکنه؟! :)

تو خونگرمی و من از این خوشم میاد.

ولی از صمیمتت با دخترا خوشم نمیاد.هرچند به اسم دوست نه دوست دختر هرچند که تو واقعا واقعا ادم فرندلی باشی و همه

رو به یه چشم ببینی ولی من هیچ وقت با یه پسر تو واقعیت دوست اجتماعی نبودم.

صمیمی نبودم.

من با تمام پسرای فامیلمون در حد سلام و احوالپرسی ساده بودم و این دوست اجتماعی رو :) دوسش ندارم.

نمیدونم شایدم چون از تو خوشم میاد از دوست اجتماعی های تو خوشم نمیاد :)

تو تنها پسر تو کلاس هستی که من دوست دارم باهاش صمیمی باشم.واقعا دوست دارم.

ببین ببین ببین تو حتی داری به اعتقادات منم دست میزنی :)

تو ادم فوق العاده اجتماعی و عاشق شلوغی و ادمای زیادی

من ولی نه :) نه اینکه اجتماعی نباشم ولی قطعا در مقایسه با تو هیچی نیستم.

بعدم...

اعتقادات من

اعتقادات تو که یه فاز دیگست.

رپی که گوش میدی.

رپی که خوشم نمیاد.

:)))))))

من و تو خیلی فرق داریم.

مثلا احتمالش صفر درصده که یکی من و تورو ببینه و بگه اع شما بهم میاین !

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی