یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

 

همون شبی که حس کردم دارم باهات صمیمی میشم و این چقدر حس خوبیه !

تو جرئت حقیقت تو تلگرام تو گروه چهارنفره موقتیمون گفتی رو فلانی که تو کلاسمونه کراش دارم :(

من در اون لحظه خیال پردازی های فانتزیم سکته کردند:)

گفتم نه نه این خط قرمزه !

برات خوشحال شدم !

کلی کلی استیکر و گیف پر هیجان و خنده دار فرستادم.

گفتی دختره ازم دوسال بزرگتر و خودم امشب که فهمیدم دپرس شدم

من اولین نفر گفتم : مگه سن مهمه؟! :|

اون یکی دوستم گفت : مهم اینه خوشگله

و اون شب کذایی بعد کلی خندیدن و حرف زدن و رفیق بودن تا ته خط خدا گفت که ببین این نه ببین این از همون اول نه !

:)))))

از ساعت 2 و نیم نصفه شب که تو اومدی تو گروه و همه اونایی که بیدار بودیم یهو خوابمون پرید تا خود 8 صبح که

مثل دیوونه ها بیدار موندیم و بازی کردیم و حرف زدیم من واقعا خوشحال بودم که دارم با تو وقت میگذرونم .

ولی تو حتی منو نمیشناختی.

بهم گفتی تو کدومی؟!

:)

"م" بهت گفت خسته نباشی :) بابا همون دختر .....!

گفتی: میخواستم هی بپرسم

گفتم عکسم که هست رو پروفایلم

که گفتی این چیه ؟! این که هیجی معلوم نیست ؟ :)

و تو منو نمیشناختی

ولی من چرا انقدر تورو میشناختم ؟!

 

*

 

قرار شد اون حرف بدی که از دهنت سر کلاس راجع به استاد شنیدم رو به کسی نگم با خنده گفتی :

خواخر مه ابرو ر دار تی فدا ( و من مردم برای فدات شم اخرت :) )

ولی تو جرئت حقیقت اون شب گفتی من فقط از یه نفر سوال دارم و اسم منو اوردی

مثل دیوونه ها گوشی به دست خندیدم و گفتم چرا؟!

. گفتی: من چی سر کلاس گفتم که تو گروه گفتی بدتر از اینا هم شنیدی از من؟!

و من با خجالت خیلی سربسته گفتم و اون گفت این که بد نبود :|

و گفتی :

پسرا همشون بی ادبن فقط من تن صدام بالاست زود لو میرم :)))

 

 

صبح که شد گفتی میخوای بری کله پاچه بخوری و پیاده روی کسی تون میاد؟!

:)

گفتم تو ادم فوق العاده اجتماعی هستی :)

گفتم نه !

یعنی نمیرفتم ! قطعا نمیرفتم !

بعد اون دختری که روش کراش داشت !

بعد اون حس بد !

همه اینا به کنار من کی با یه پسر رفتم تنها بیرون ؟!

هرچند از اون پسر خیلی خوشم بیاد ؟!

 

آبی اسمونی تو فکر کردی خب همه اینا میرن میخوابن ولی من تا اخر اون روز نخوابیدم و مثل خلا ساعت 8 صبح 

رفتم خیابون گردی و با یه هنسفری تو گوشم.

و به تو فکر کردم !

و به تو !

و به...

اون دختری که ازش خوشت میاد !

 

:)

 

 

*

 

 

نمیدونم الان باهمین یانه؟! قرار بود "آ" شمارو بهم برسونه !

"م" میگه که نه هنوز خبری نیست !

یعنی ممکنه اون گفته باشه نه؟!

درصورتی که "آ" میگفت اون دختره هم از تو خوشش میاد آبی اسمونی

همون شبم بهت گفت که اون دختره ام مثل تو ازت خوشش میاد و تو خوشحال شدی

گفتی کراش دوطرفه خیلی خوبه !

راست گفتی.

کراش دوطرفه خیلی خوبه !

 

:)

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی