یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

 

پریشب ارزوت کردم .البته نه از این ارزوها که شاید هیچوقت نشه :)

ارزو نکردم ازم خوشت بیاد

یا عاشقم شی.

یا از اینا.

ارزو کردم سال بعد همین موقع من بهترین دوستت باشم :)

تهشم کلی قربون صدقه خدا رفتم گفتم میدونم  برای من شاید محال ب نظر بیاد ولی برای تو قطعا مثل اب خوردنه :)))

گفتم اگه صلاحم نیست به صلاحم کن اگه میشه :(

گفتم ولی دختر بدی نشم . خوب باشم . تو ازم دور نشی. تو نزدیک شی ( به خدا گفتم )

 

بعدم اون جایزه رو دلم میخواد خودم تعیین کنم :|

میدونم :(

 

توروهم پریشب با همین امید ارزو کردم :)

چون  هر غیر ممکنی

هر چیز نشدنی

هر چیزی هر چیزی هر چیزی

اون بخواد میشه :) فقط کافیه بخواد :)

و من دعا کردم اگه به صلاحمه و میشه بشه :( یعنی حتی دعا کردم اگه به صلاحمم نیست به صلاحم بشه یه جوری بچرخه به صلاحم شه.

:))))))))

من خیلی پرووام ؟ :(

فقط دلم برا دعا کردن تنگ شده

خیلی وقته دیگه از دعا کردن قطع امید کرد بودم :)

خیلی وقت بود دیگه ازش چیزی نمیخواستم چون حس میکردم بعد قضیه کنکور و اون همه سال مسخرم کرده :)

ولی ارزوت کردم با یه امید زیااااااد !

بهترین دوستم حتی اگه نشدی

میشه بهترین دوستت بشم ؟! :))))))

میشه؟! لطفا

 

 

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی