یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

باورم نمیشه دارم به این فکر میکنم که برم پیشنهاد بدم...

یا از این حرکتای عجیب که ...

اوف...

چقدر جامعه بدی داریم...

چقدر هر کاری بکنیم میشه فلان و فلان ....

قیافه حرف اول رو میزنه

این چس بازیا یه چس بزرگه که میگیم نیست !!!

از حرف خواهر فریاد مشخصه که هست.

به این فکر میگنم اصلا اتفاق میفته؟

اصلا میشه؟

من تو 18 سالگی چیکارا میکردم و اینا چیکار میکنن؟ :)

من چه کارایی نکردم و اونا چه کارهایی مونده که نکردن؟ :)

امروز با این که گیزل اومد و باید شاد میبودم ولی تو کلش بعد اومدن اوتاکو بانو تو حالت دپرس بودم

مخصوصا بعد دیدن فیلما و عکساشون...

نمیدونم باید چیکار کنم ...

دقایقیه که میگذره همین :)

 

کاش آبی اسمونی رو دوباره میدیدم؟

آیا پشماش میریخت؟

آیا اصلا به پشمش بود؟

آیا آیا آیا آیا...

 

 

تنها چیز مثبت این چند وقته اینه که فهمیدم به سلیقه ام افتخار میکنم

من فوق العادم :)))))))))))))))))

همین @

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی