یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

باورم نمیشه تغییر عظیم تو نمودارووو :)

پ. با قدرت رفته بالا و من به تنها چیزی که فکر میکنم حالت دپ اون روز و رنگ آبی لباسشه!

یکشنبه حدودای 9 جوگیر شدم و رفتم بهش پیام دادم

و بعدی دو روز بعد

و تو این حین اون یه حرکت معنی دار قشنگ زدددد :)

با اون موهای قشنگشششش :)

اها دیشب رفتم با این مشاوری که دانشگاه اورده بود هم حرف زدم

همه چیو برام نرمالیزه کرد

گفت اوکیه

گفتم چرا الان اینجوری شده؟

قبلا پس چی؟

گفت خب عزیزم تو قبلا جلوی خودتو میگرفتی فکر میکردی چیزی ام وجود نداره :)

و اینکه تو بری ام تو این قضیه تو تک تک حرفا و کارای اون فرد دنبال منظوری

که برداشت خودتو بکنی

وقتی بهش گفتم اینکه یه دختر بخواد پیش قدم شه این مضراتو میتونه داشته باشه و ... پسره ممکنه فلان و...

گفت

تو خیلی نگران قضاوت دیگرانی

گفتم اره :)

و گفت

تو دنیای ذهنی خودت زندگی میکنی

خودت میگی

خودتم جواب میدی :)

و خب درست هم میگفت !

ولی من شب اومدم و پیام دادم.

کشدار شد ولی تا حدودای 3 عصر فرداش تونست ادامه داشته باشه.

تنها چیزی که میخوام اینجا تاکید کنم اینه کههههه...

تا شنبه هیچ پیامی نمیدییییییییییییی

فوقش شنبه بعد دیدنششششش

اونم اگه دیدی مطمئنی

اگرم نه صبر کننننن که برعکس پیش بره

کام آن !

بی بی ولی :))))

82 اخه ؟ :)))))

بی بییییی

اخه با این موهای قشنگگگگگ

ممکنه تو لاشی باشی؟

ممکنه به همه دوستات گفته باشی یا بگی؟

ممکنه من درست قضاوتت کرده باشم؟

نمیتونم بهت اعتماد کنم

ولی دوست دارم تجربت کنم

و دوست دارم اشتباه کرده باشم

ولی فکر نمیکنم

حس میکنم همونجوری هستی که نشون میدی

یه ادم نسبتا بی پروا شاید دنبال خود نمایی بچه !

خیلی بد راجع بهت نوشتم؟

امیدوارم امیدوارم امیدوارم

می بی

یه روز بیام بنویسم اشتباه میکردم

اینجوری نبودی

ولی فعلا حسم اینه

منتظرم شنبه بیاد

ولییییی این دلیل نمیشه که هیچکاری نکنم هیچ درسی نخونم که فلان و //// خدایاااااا

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی