یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

غم دارم 

زیاد :)

تا میاد مغزم آروم هضمش کنه، ملایم حالیم کنه رهاش کنم ، 

حقیقت تلخ یا حتی بدبینانه تربت حالت ممکن رو فاطی میاد میکوبونه تو صورتم :)))

نمی‌دونم فازش چیه 

حس‌میکنم خوشش میاد از اینکه من رد شدم 

از اینکه حتی تو کافه گفت کاش منم مثل تو منطقی جلو میرفتم دلم میخواد 😐

یا گفتم اگه ل آدم میگفتم چی میشد ، گفت :

اونم میرید بهت :) چون اخلاقاشون شبیه همه 

بعد من گفتم کی میگه اون ب من ریده! 

اون خیلی خوب جواب داد 

هرچقدر صبا قضیه رو برای من مثبت نشون داد در کنار منطقی بودن این زن منفی نشون میده با حالت کوبشی 

 

 

صبا گفت امروز حالت سیس ایستاده بود و خودنمایی و ... مث ی طاووس 

چرا نگاش نکردی 

ولی فاطی گفت سرشو انداخته بود پایین و خجالتی بود که مثلا شرمنده خوشم نیومد !

و من بعد این حرفش یه فشار روحی عظیمی بهم وارد شد فقط ی چند دقیقه چشمامو بستم و بعد اومدم اینور 

تو ماشینم اینجوری شدم 

وقتی قبلش تو چاپ بودیم و قضیه زیدن رو گفت 

 

یا هر چقدر ک میگم این بچه خوب جواب داده یا 

این از روز آزمایشگاه دیگه فلان گفت اهاااان 

اومده شناختتت خوشش نیومده :))

حتی قیافه هم نه!

شناختتتتتت!

خوشش نیومده :)

خیلی خیلی از حرفاش دلم گرفته !

خیلی بیشتر از اصل قضیه !

واقعا وان د فاز 

نمیخوام دیگه باهاش  راجع بهش حرف بزنم 

و اینکه خودم مثبت ترین حالت فکر میکنم 

یا خوشش نیومده اینطوری در لفافه خواسته بگه 

چیزی م روز اولم خودم فهمیده بودم و فقط کافی بود دهنمو جلوی فاطیما باز نمی‌کردم اونوقت قطعا دور روز دیگه بهش پیام نمی‌دادم و بعدش دوباره 

فقط کاش صبا میدونست :)

کاش :)

کاش یادگیری 

نه شنیدن رو 

بالا بردن خودت و باغچه آت تا پروانه خودش بیاد 

قضاوت نکردن 

تخریب کرانه حرف نزدن 

و ...

 

 

پیغمبر مرسی ک خوب رفتار کردی :+

تو خوب بودی :) ولی آدم باید بپذیره که جواب نه !

شایدم نه نباشه و همچون پیام که میگه کراش دارم ولی طرف ترم آخره پس هیچی ... مال اون باشه 

این خوشبینانه ترین حالت ممکنه :) ولی خب نه دیگه هیچی :)

 

بیا بپذیریم تمومع 

 

غم دارم 

کاش تموم شه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی