یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یعنی فردا قراره چی بشه؟

 

سعی میکنم بهش فکر نکنم تا برسه ولی هی به حرفایی که می‌خوام بزنم فکر میکنم :)

 

چطوووور میشع واقعا :)

 

زندگی خیلی عجیبه !

 

پیامبر تو فردا قراره مغرور باشی؟قراره ساکت باشی؟ قراره همونجا ج‌بدی؟ قراره جوری رفتار کنی که من بگم تموم شد بریم؟ یا شایدم قرار۷ ضبط کنی؟ :)

ممکنه اینجوری باشی؟

یا ممکنه خوب برخورد کنی و تهش ، شب بگی‌ خب فلان ؟

پیامبر ... فکر می‌کنی به فردا ؟ یا داری مثل خر درس میخونی؟ 

مثل من حرف برای زدن آماده میکنی؟ یا به پشماته؟

 

پیامبر ممکنه به دوستات گفته باشی و اونام راجع به فردا باهات ح‌ بزنن؟

 

پیامبر حقیقتا ممکنه فردا نیای یا دیر بیای یا بری تو بشینی و من در به در بگردم که تو کجا نشستی؟ چطور میشه؟ نمیشه بهم قبلش پیام بدی که کجا همدیگرو ببینیم؟ 

 

پیامبر ممکنه راجع به قضیه سن و فاصله و ... حرفی بزنی و بگی مشکل داری؟

 

پیامبر ممکنه فردا اصلا با گریه یا بغض بخوام از پیشت برم؟

 

پیامبر ممکنه فردا جلوت ندونم چی بگم ؟ ممکنه جوری سرد باشم که تو باز نظریات ذهنیتو تایید کنی؟ 

 

پیامبر یعنی ممکنه فردا راجب من فکر کنی که ...

 

پیامبررر:) حس‌میکنم ج‌ تو یه چیز واضحه و من فقط کمر همت بستم ک. قبل اتمام ترم یه شکست عاطفی تجربه کنم 

 

ولی هرقدرم الان پشیمون شده باشم یا ...

یا مغزم بخواد بهم القا کنه که تو اونقدرام برام با ارزش نیستی و ... 

دیگه کار از کار گذشته :) کنسل نمیشه کرد و من ریدم ؟ :)

 

ممکنه فردا اون هیچی نگه و من کامل بخوام کارت و ... رو ردیف کنم؟

 

ممکنه وقتی اصرار زیاد کردم کارتشو بد۷؟

 

ممکنه بگه من میرم بالا و تو پایین؟

 

ممکنه خودش بگه خب دیگه بلند شیم؟ 

 

 

ممکنه هیج حرفی برای زدن و هیچ سوالی برای کردن نداشت۷ذباش۷ 

 

ممکنه بگه من حرفی ندارم و اومدم به حرف تو گوش کنم 

 

ممکنه خیلی مغرور بازی در بیاره ؟

 

وای ممکنه ؟ 

 

یا ممکنه...

 

نمیخوام راجع به چیزای خوب ح بزنم !

 

همیشه اینکه ناامید باشی و بعد اون اتفاق بد بیفته خ بهتره تا اینکه امیدوار باشی و نابود شیم!

فا میگه خنثی باش.

هستم.

خنثی ام که دارم نفس میکشم. ولی به چیزای بدی که ممکنه بشه فکر میکنم که مغزم قدرت تحلیل و ... از الان داشنه باشه و‌اونجا فریز نشه 

 

از الان :)

 

قوه تخیل ، قوه سخنوری، قوه بحث رو گرم کردن، قوه شوخ طبعی معتدل، هرچی که برای فردا نیازه

میشه خودتونو گرم کنین سلولای عزیزممم:) 

 

نمیخوام فردا وقتی اومدم خونه و تا شب طرف هیچی نگفت فکر کنم من مقصرم یا من چیزی کم گذاشتم 

دیگه فردا باید همه چی واضح بشه 

 

 

بسه :) 

 

خدایا میشه فردا روز خوبی باشه؟

 

 

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی