یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

یه ناشناس و دنیای گردش

اینجا بدون سانسور مینویسم :)

چقدر خوبه که تموم شد و انجامش دادم ...

به این فکر میکنم که آیا دوره بهمنشو برم چون اونم میخواد بره یا بذارم تابستون برم ؟! 

و حتی دارم به این فکر میکنم که ارشدمو چیکارکنم که..

​​​​​​درسته که میشه گفت مثبت پیش رفت ( البته با کلی سوتی منمنننممم)

ولی بحث اینجاست که آیا این فرد صرفا گفته اوکیع و قرار۷ دوباره بره تو فاز ب پشم گرفتن و هیچ غلطی نکنه و توقع داشته باشه من کاری کنم ! 

اصلااااا من با این کار حجتو تموم کردم به نظرممممم

و فوقش و تهش با شرکت تو اون دوره بخوام کاری براش بکنم :) 

اگه کاری دیگه در جهت مثبت انجام نده منم نمیدم 

مرسی

 

  • ناشناس گوگول :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی